Äripäev omandas sündmuste idee- ja andmepanga03. veebruar 2016

Esmaspäeva õhtul jõudsime kokkuleppele, millega Äripäev omandas OÜ Pidupäev veebilehed – ideedebaasi – pidupäev.ee ja ruumide kohtumispaiga – seminarroom.eu ning nendega seotud tegevused.

Pidupäeva asutaja ja vedaja Ann Vainlo jätkab enda loodud veebilehtede arendamist Äripäeva töötajana ja uue äriüksuse Pidupäev juhina.

On hea meel, et õnnestus siduda tervikuks Anni ettevõtlikus ja suurepärane äriidee ning Äripäeva suurus ja jõud. Usume siit välja kasvamas taas üht edukat meediaprojekti, sarnaselt Best Marketingile või Pärnu konverentsidele.

„Äripäeva sihtgrupp kattub kenasti Pidupäeva ja Seminarroom.eu sihtgrupiga. Usun, et ärimeedia turuliider aitab veebisaitide tuntust ja kasutatavust kasvatada just seal, kus vaja. Lisaks on tore osa saada tugevast müügimeeskonna tööst ja kogemusest. Seega võidavad kõik!“, ütles Ann Vainlo.

Äripäev otsib pidevalt uusi arenevaid veebiärisid. Need kaks saiti on huvitavad ja selge ideega ärid ning täiendavad sellisena väga hästi Äripäeva veebiäride portfelli. Siiani on Pidupäev olnud Äripäeva teemaveebi sekretar.ee hea koostööpartner.

Seminarroom.eu võib tutvustada nõndaviisi: „Oleme ruumide kohtumispaik ja soovime ruumide leidmise imelihtsaks teha. Seminarroom.eu on AINUKE leht, kus on nii täielik kogu kõikidest ruumidest, kus on võimalik pidada seminare, koolitusi, konverentse või vastuvõtte.“

Pidupäev.ee võib tutvustada nõndaviisi: „Meile meeldivad pidupäevad. Enda ja teiste omad. Sellised,
millest räägitakse ka paar aastat hiljem, et „Mäletad…”. Ja hing läheb sees soojaks või naerurõkatus pääseb huulilt. Et aastaid juba omajagu ja tuttavaid kah, siis oleme näinud niisuguseid ja naasuguseid pidu- ja sünnipäevi. Rohkem neid toredamaid. Nendest olemegi kokku pannud ühe toreda infovärava, et Pidupäeval ei leiaks Sa end köögist kartuleid koorimas või õllesid lahti korkimas (nagu tavaliselt), vaid teeksid midagi tõeliselt meeleolukat ja meeldejäävat.“