Äripäev sai uue veebi03. oktoober 2014

Uus kujundus aadressil www.aripaev.ee on varasemaga võrreldes selgemalt üles ehitatud ja sealt saab loogilisemalt reastatult infot. Avalehe ülemise osa võtavad endale toimetuse hetkel kõige olulisemaks peetavad uudised koos arvamuslugudega. Lehel on toodud eraldi välja praktilised lood, edetabelid, artiklid kiiresti kasvavatest firmadest ehk gasellidest, foto- ja videogaleriid.

Lisaks uuele veebile tuli Äripäev välja ka login-lahendusega üle kõigi Äripäeva toodete. “Need kaks platvormi toetavad ettevõtte uut digitaalset arengukava ja loovad eelduse tõeliselt digitaalseks Äripäevaks. Investeering nende kahe platvormi loomisse on tänaseks olnud pea 150 000 eurot. Projekt tehti teoks maailma suurima meediaveebide platvormi Newscycle ja Äripäeva Eesti arenduspartneri Uptime koostöös,” rääkis Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk ja lisas: “Investeerimine jätkub. Juba sel sügisel on oodata järgmisi uudiseid ja kogu järgmise aasta tööplaan on juba kalendris kirjas.”

Uues Äripäeva veebis saab nüüd kiire ülevaate ka lähenevatest konverentsidest ja seminaridest.

Uus veeb on senisest sisukam ja kasulikum, sest kasvab eksklusiivse materjali osakaal, mida pressiteadetest või mujalt ei leia. Üha enam on need artiklid täispikkuses loetavad vaid Äripäeva tellijale, mille tunneb ära võtmemärgistusest.

Tellija eeliseks on ka anonüümsete kommentaaride kaotamine. Tänasest saavad artiklite juures olevates aruteludes osaleda vaid sisselogitud kasutajad. Lugejad, kes soovivad toimetusele vihjeid saata, julgustan seda tegema avalehe ülemises ribas oleva „Saada vihje“ kasti kaudu. Me ei reeda oma allikaid.