KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

  1. TELLIMUSEGA SEOTUD KÜSIMUSED
    1.1 Olen tellimuse kontaktisik, kuid toodet hakkab kasutama minu kolleeg. Kuidas saan määrata toote kasutusõiguse oma kolleegile?

    Kasutusõiguse määramiseks logi enda kasutajakontoga sisse ja klõpsa oma kasutaja ikoonile ning vali menüüst “Minu profiil”. Avanenud vaates vali “Kasutaja õiguste määramine” ning kliki õige tellimuse real nuppu „Anna õigus“ või „Muuda“ ning sisesta kasutaja ees-ja perekonnanimi ja e-posti aadress. Kui muudatused on salvestatud, saadetakse sinu määratud e-posti aadressile uue ligipääsu teavitus.
    1.2 Kas saan enda kasutusõiguse jagada ka teistele?
    Kasutusõigus on seotud sinu isikliku kontoga, mistõttu õigust teistele jagada ei saa. Küll aga saad
    enda kontolt kasutusõiguse eemaldada (Mine menüü kaudu oma profillile, klõpsa “Kasutaja õiguste
    määramine” ja vastava tellimuse real nupule „Eemalda“) ja seejärel määrata kasutusõiguse
    kasutajaks teise isiku. Sellisel juhul jääd ise maksjaks, kuid kasutusõigus läheb teisele isikule.
    1.3 Minu e-posti aadress on muutunud. Kuidas saan seadistada Äripäeva kontole uue e-posti aadressi?
    Kasutajakontoks määratud e-maili (ühtlasi ka sinu kasutajanimi) muutmiseks võta ühendust meie
    klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099. Pane
    tähele, et vaates „Minu profiil“ on sul võimalik muuta sinuga seotud e-maile, kuid mitte
    kasutajakontoks määratud e-maili.
    1.4 Mul on kehtiv tellimus, millega kaasneb veebiligipääs, kuid ma ei ole saanud selle kohta teavitust enda e-postile.
    Palun kontrolli igaks juhuks oma e-posti rämpsposti. Kui seal kirja ei olnud, võta ühendust meie
    klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099.
    1.5 Kui kiiresti pärast tellimuse vormistamist tekib kasutusõigus?
    Kasutusõiguse tekkimise kiirus sõltub makse laekumisest. Kui sooritasite ostu Äripäeva e-poes,
    tasusite tellimuse eest internetipangas ja klõpsasite pangas nupule „Tagasi kaupmehe juurde“, oleme
    saanud kinnituse, et tellimuse eest on tasutud. Sellisel juhul tekib kasutusõigus minutite jooksul. Kui
    tasute pangaülekandega, jõuab info pangast meile viitega ja kasutusõigus tekib makse tegemisele
    järgneval tööpäeval.
    1.6 Kuidas mobiilimakse puhul arveldamine käib?
    Mobiiliga tasudes lisatakse kuumakse Kliendi järgmise kuu mobiiliarvele.
    1.7 Kes saab vormistada mobiilimaksega seotud tellimust?
    Mobiilimakset saab vormistada mobiiltelefoninumbri kasutaja. Tellimuse vormistamise viimases
    etapis tuleb telefonile kinnituskood, mille saab kinnitada ainult isik, kellel on sellele telefoninumbrile
    ligipääs.
    1.8 Kes saab vormistada pangakaardiga seotud tellimust?
    Pangakaardi tellimuse saab kinnitada ainult kaardiomanik ise, sisestades ostu kinnitamiseks CVCkoodi.
    1.9 Kuidas saan lõpetada pangakaardi/mobiilimakse püsitellimuse?
    Püsimaksega digitaalse tellimuse automaatset pikenemist saab Klient tühistada 2 tööpäeva enne
    järgmist maksepäeva. Püsimaksega perioodilise paberväljaande tellimuse automaatset pikenemist
    saab tühistada hiljemalt 15 kalendripäeva enne järgmist maksepäeva. Püsimaksega tellimuse automaatse pikenemise tühistamise korral kestab Tellimus kuni ettemakse lõpuni. Tellimuse tühistamise korral ettemakstud raha ei tagastata.
    1.10 Kuidas saan tellimust tühistada?
    Tellimust saab tühistada pöördudes AS Äripäev tellimiskeskusesse telefonil 667 0099 E-R kell 8:15-
    17:00 või kirjutades e-posti aadressile [email protected]. Tellimuse tühistamine toimub vastavalt AS Äripäev Üldtingimustele.
  2. SISSE LOGIMISEGA SEOTUD KÜSIMUSED
    Oluline on teada, et sisse logimise korrektseks toimimiseks on vajalik lubada küpsised.
    2.1 Kuidas seadistada teisi sisse logimise võimalusi nagu nagu Facebook, Gmail jms?
    Alternatiivsete sisse logimise võimaluse nagu Facebook, Gmail, Mobiil-ID ja ID-kaart kasutamiseks on
    vaja enda konto vastavate logimisviisidega siduda. Seda on võimalik teha sisse logituna „Minu profiil“ lehel, lisades seotud kontod.
    2.2 Olen unustanud oma salasõna, muu sisse logimise viisi andmed või selle, millise e-posti aadressiga on minu kasutusõigus seotud. Kuhu peaksin pöörduma?
    Kui oled unustanud enda salasõna või muu sisse logimise viisi andmed saad uue salasõna või
    logimisviisi valimiseks tellida meeldetuletuskirja, mille kaudu pääsed enda kontole. Meeldetuletuskirja saad tellida SIIT. Kui on ununenud e-posti aadress, millega kasutusõigus on
    seotud, on kõige lihtsam võtta ühendust meie klienditoega e-posti aadressil [email protected] või helistades numbril 667 0099.
    2.3 Mul ei õnnestu ühelgi viisil sisse logida. Mida peaksin tegema?
    Äripäeva konto on automaatselt seotud tellimuses esitatud e-posti aadressiga, millele saadetakse
    Äripäeva konto loomise või kasutusõiguse lisandumise info. Kui oled kirja kustutanud või kirjas olev
    link on muutunud kehtetuks, saad endal tellida meeldetuletuskirja, mille kaudu pääsed enda kontole.
    Meeldetuletuskirja saad tellida SIIT.
    2.4 Olen sisse loginud, aga artikkel on ikka lukus, miks?
    Esmalt veendu, et oled sisse loginud e-mailiga, millega on tehtud kehtiv tellimus. Kui oled
    veendunud, et e-mail on korrektne ning artiklit ikka ei näe, siis puudub sinu kontol kehtiv tellimus.
    Vormista tellimus või võta küsimuste korral ühendust meie klienditoega.
    2.5 Tegin logimisaknas lahtrisse „Mäleta mind“ linnukese, kuid iga kord lehele tulles pean uuesti sisse logima. Milles asi?
    Palun kontrolli veebilehitseja seadeid ja vaata, kas sul on küpsised lubatud. „Mäleta mind“
    kasutamiseks tuleb lubada küpsiste salvestamine.
  3. MOBIILIRAKENDUSE EHK ÄPPIGA SEOTUD KÜSIMUSED
    3.1 Miks ei tööta minu seadmes äpp korralikult?

    Võib juhtuda, et sinu seadmes on vananenud verisoon. Kasuta alati mobiiliäpi viimast versiooni.
    Viimane version on saadaval kas Google Plays või Apple App Stores.
  4. PODCASTIGA SEOTUD KÜSIMUSED
    4.1 Miks ei hakka mul podcastid mängima?

    Podcastide kuulamiseks on vajalik lubada küpsised.
  5. RAAMATUKLUBIGA SEOTUD KÜSIMUSED
    5.1 Mida teha, kui olen raamatuklubi liige, ent ei saa kodulehel raamatust loobuda?

    Kui raamatu loobumisel kodulehel esineb tõrkeid, siis saab tühistada pöördudes AS Äripäev
    tellimiskeskusesse telefonil 667 0099 E-R kell 8:15-17:00 või kirjutades e-posti aadressile
    [email protected].
    5.2 Kuidas ma saan raamatuklubist lahkuda?
    Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage telefonil 667 0400 (tööpäeviti
    kell 9:00‒17:00).
    5.3 Kuidas ma saan kuu klubiraamatust loobuda, kui ma seda ei soovi?
    Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja
    detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist
    peame raamatute tellimiseks.