Priit Jõgi on uus Äripäeva reklaamiosakonna juht26. aprill 2018

Alates 25. aprillist asus Priit Jõgi Äripäeva reklaamiosakonna juhi ametikohale. Priit jätkab ka Äripäeva Raadio kureerimist, osalemist nõukodade töös ning on kaasatud kogu ettevõtte juhtimisotsuste tegemisse.

Priit on olnud meediaga seotud üheksakümnendate keskpaigast, alustades Saaremaa kohalikus raadios müügidirektorina, kus ta tegi ka raadiosaateid. Vahepeal mõned aastad turunduse- ja müügijuhtimist Ekspress Hotline ettevõtetes ning tagasi meedias sügisest 2000. aastal. Siis alustas Priit Trio LSL Raadiogrupis müügi- ja turundusdirektorina ning alates 2001 kuni 2013 oli Trio LSL Raadiogrupi juhataja. 2016 oli taas Trios ning 2017. septembris käivitas edukalt Äripäeva raadio.

Asso Laido lahkus vastastikusel kokkuleppel 24. aprillist. Ta on töötanud paarkümmend aastat reklaamiosakonnas ja poole selle ajast reklaamiosakonna juhina. Asso juhtimisel on Äripäevas jõuliselt aastate jooksul kasvatatud turuosa, tema eestvõttel sai omal ajal käivitatud veebireklaamimüük, hiljem sisuturundus ning Bonnier2B agentuur.

Äripäev tunnustab Assot kui oma ala ühte kõvemat tegijat, kes on ettevõttele pika aja jooksul loonud suurt väärtust.