Uus e-pood sai valmis21. juuni 2022

8.juunil läks LIVEi meie uus e-pood ja viimase pooleteise aasta suurim tarkvaraarendusprojekt jõudis finišisse. Hurraa!

Mis siis muutus?

Uut e-poodi planeerides oli meil visioon, et Äripäeva klient peaks saama enda ostu edukalt sooritada ükskõik millisest Äripäeva veebikeskkonnas sealt lahkumata. Sellest sündis e-poe I etapp – paindlik maksemoodul. Juba mõned kuud on meie veebides uued sõbralikumad paywall’id ja oleme saanud enda maksemoodulit lisada ka konverentside promolehtedele, kust varem suunasime kliendid e-poodi.

Suurt puudust tundsime ka dünaamilisematest kampaanialehtedest, varasem pilt + tekst+ pakkumine ülesehitus ei võimaldanud alati müügiargumente atraktiivselt presenteerida. E-poe II etapp – dünaamilised kampaanialehed, võimaldab läbi WordPressi platvormi ja Elementori plugina turundajate fantaasial lennata, sisu saab kokku panna läbi mugava drag-drop tööriista. Tänu uutele kampaanialehtedele saame ka ise luua ja hallata suurte konverentside müügilehekülgi, mida varem tuli tellida välistelt partneritelt.

Kasutajakogemus ja mobiilisõbralikkus olid uue poe loomise põhifookus. E-poe III etapp – pood.aripaev.ee vaade sai üles ehitatud just sellest põhimõttest lähtuvalt. Kliendid leiavad end huvitavad tooted kiiremini üles läbi uudsete kategooria ja valdkonnamenüüde. Uus on ka e-poe haldusliides, mis varasemast kiirem ja nutikam. Peagi saame ka kasutajad sinna ise toimetama lasta.

Mis edasi?

Äripäeva pood areneb pidevalt edasi. On pikk nimekiri jätkutöid, millega toimetame. Klientide vaates olulisimad uued pooliku ostukorvi teavitused ja soovitusmootor sarnaste toodete kuvamiseks. Kindlasti on veel viperusi ja viimistluskohti, siinkohal suur tänu kõigile, kes sisendit ja tagasisidet andnud nii poe loomisprotsessis kui ka nüüd kus pood juba avalik. Uue e-poe edasisi arenguid asus sellest nädalast toetama ka uus projektijuht-analüütik Grete Eensalu. Kõik ettepanekud e-poe osas võibki edaspidi edastada Gretele.

Edukaid müüke soovides!

E-poe tiim